nuffnang adv

lazada adv

Tuesday, April 23, 2013

PRU 13:Dr Mariah yakin pertahan parlimen Kota Raja



KUALA LUMPUR: Calon PAS yang juga penyandang kerusi Parlimen Kota Raja, Dr Siti Mariah Mahmud yakin pengundi di kawasan tersebut akan bersamanya pada PIlihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) ini.

Biarpun kali ini berlaku persaingan empat penjuru, namun beliau yakin PAS mempunyai kelebihan memandangkan khidmat lima tahun beliau sebagai wakil rakyat

“Saya sudah berada lima tahun di sini dan rakyat sendiri tahu bahawa saya sentiasa turun padang dan menerima kehadiran orang ramai di Pusat Khidmat DUN pada bila-bila masa.

“Saya rasa mereka (rakyat) mengenali saya. Lima tahun ini, kita bukan macam wakil rakyat sebelum 2008.


“Kami merakyatkan diri kami dan kami tak merasa bahawa menyandang yang berhormat itu adalah satu penghormatan (orang hormat pada kita) tapi kita adalah ‘khadam’ rakyat,” katanya dipetik Selangorku.

Dr Mariah bagaimanapun tidak mahu memandang ringan pencabarnya memandangkan PRU13 adalah pertarungan sengit.

“Saya tahu bahawa saya kurang serba serbi. Orang sebut bahawa BN ada banyak bendera, poster dan pelekat. Tapi PAS tak mempunyai banyak dana, yang keluarnya daripada poket kami sendiri.

“Kami negeri hanya bagi poster dan bendera tertentu sahaja. Tak cukup, kami terpaksa cari duit. Yang ada pada kami ialah keperihatinan yang kami berikan lima tahun dan rakyat tahu perkara itu,” katanya.

sumber: Harakah Daily

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...