nuffnang adv

lazada adv

Tuesday, April 23, 2013

pru 13: Sedia pikul amanah parti – Calon Dun Langkap- Dato Sabri Mohd Nor



21 April 2013


Oleh; Esah Abdullah

Calon Barisan Nasional (BN) Dun Langkap, Datuk Sabri Mohd Nor, 49 berazam akan memikul amanah parti dengan sebaik mungkin dengan meneruskan kesinambungan pemimpin sebelum ini dengan turut melakukan tranformasi bagi memajukan kawasan tersebut.

Katanya, beliau akan meneruskan agenda kerajaan membela rakyat terutama masyarakat di pendalaman yang sebahagian besarnya tertumpu dalam bidang pertanian dan penternakan.

“Saya berterima kasih kepada presiden parti yang memberi kepercayaan kepada saya dan sedia memikul amanah sebaik mungkin serta yakin rakyat di Dun Langkap akan memberi sokongan tidak berbelah bagi kepada BN.

 “Pemimpin datang dan pergi, saya terima qada’ dan qadar dan juga ketentuan dan berharap BN mendapat mandat besar bukan hanya di empat Dun dan juga Parlimen,” katanya ketika ditemui di Pusat Penamaan Calon Parlimen Setiu, di Pejabat Daerah Setiu semalam.

Beliau yang memegang jawatan sebagai Bendahari Umno Bahagian Setiu sejak 10 tahun lalu (2003 hingga sekarang) merupakan seorang ahli perniagaan yang disegani di daerah itu.

Datuk Sabri mendirikan rumah tangga dengan Datin Rohasidah Abas, 39 dan dikurniakan tiga anak berusia 11 hingga 18 tahun.

Beliau yakin masyarakat hari ini sudah bijak menilai yang mana kaca dan yang mana intan serta yakin Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) akan memihak kepada BN.

Sementara itu, Adun Langkap sebelum ini di sandang oleh Haji Ashaari Idris yang juga merangkap Pengerusi Jawatankuasa Pertanian dan Industri Asas Tani negeri.

sumber: teganukita blogspot

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...