nuffnang adv

lazada adv

Sunday, January 5, 2014

kertas kerja perniagaan: contoh dan panduan


Hari ini blogger ingin berkongsi laman yang menyediakan contoh kertas kerja sebagai panduan terutama yang ingin memulakan perniagaan serta baru ingin memohon dan sebagainya. Ianya nampak macam mudah, tetapi bila dah buat separuh jalan, akan terjumpa jalan buntu.

Oleh itu jangan susah hati, disini ingin dikongsikan laman yang menyediakan contoh kertas kerja, semoga ia dapat membantu anda. Terima kasih tuan punya blog : http://jutawan-kini.blogspot.com


Semoga anda semua dapat menjadikannya sebagai rujukan untuk memulakan kertas kerja. Kebanyakan RP ini turut dijual di internet dengan harga RM15-RM30 setiap satu. Dan diharap melalui perkongsian percuma saya ini, tetap membuat anda lebih bersemangat untuk memulakan Kertas Kerja perniagaan anda. Sila muat-turun melalui pautan-pautan di bawah.

1. Kertas Kerja Telekomunikasi
2. Kertas Kerja Salon Kecantikan
3. Kertas Kerja Catering
4. Kertas Kerja Restoran
5. Kertas Kerja Lembu
6. Kertas Kerja Percetakan
7. Kertas Kerja Koperasi
8. Kertas Kerja Kambing
9. Kertas Kerja Burung Puyuh
10. Kertas Kerja Cendawan
11. Kertas Kerja Ladang Sayuran
12. Kertas Kerja Frozen Food
13. Kertas Kerja Makanan Ringan
14. Kertas Kerja Dobi
15. Kertas Kerja Buah Naga
16. Kertas Kerja Ikan Keli
17. Kertas Kerja Jahitan
18. Kertas Kerja Bakeri
19. Kertas Kerja Cybercafe
20. Kertas Kerja Cacing


FYI, saya baru hadiri kursus usahawan anjuran INSKEN 2 bulan yang lalu, mengikut statistik SME Bank, kebanyakan peminjam yang bankrup atau tidak membayar balik pinjaman adalah dari perniagaan Restoran dan Cybercafe. Jika anda ada sebarang pertanyaan, bolehlah ajukan melalui ruangan komen dibawah dan jangan lupa like yer. Kongsi dengan yang lain. Insyallah banyak lagi yang saya akan kongsikan dengan anda semua.

11 comments:

  1. Salam tuan. ..boleh tak bagi candangan. ..bisness ape yang paling ok ketika ini. ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum.wr.wb. perkenalkan nama saya Ibu Anita Tki Malaysia, saat menulis ini saya teringat memory masa lalu.saya sangat tergugah hati melihat coretan hati yang ibu tulis. saya jadi teringat tentang masa-masa sulit dulu,karena iktiar dan usaha , seolah2 menjadi dendam bukan lagi motivasi, cuma satu tujuan saya pada saat bagaiman caranya untuk bangkit..singkat kata berbagai macam iktiar dan cara yang saya lalui, mengingat pada saat itu hutang saya 1,2m yang tidak sedikit, belum lagi bunga renternir yang bertambah. karena usaha, kesungguhan hati, akhirnya menemukan jalan /solusi . saya percaya ALLAH ITU TIDAK DIAM MAHA PENYAYANG , cobaan itu bukan lah ujian tapi hadiah yang tersilmut untuk kebahagiaan yang sebenar2nya. Sudah banyak para normal yg kami mintai angka togel dan uang gaib cuma Ki Witjaksno yg berhasil alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus. jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi Ki Witjaksno:0852_2223_1459. ingat kesempatan tidak akan datang untuk yang kedua kalinya
      KLIK-> BOCORAN TOTO 2D 3D 4D 5D 6D

      Delete
  2. assalamualaikum.. boleh tak nak minta tolong untuk contoh kertas kerja pengedar kasut..mail saya nanie_majo@yahoo.com tq..

    ReplyDelete
  3. Hello. Kalau nak buat kertas kerja utk pusat karaoke boleh email saya tak? Smartieschoco90@gmail.com

    ReplyDelete
  4. salam..boleh x sy dapatkan kertas kerja untuk perniagaan gimnasiaum,,email sy aboyz07@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Salam wbt boleh tak sya dapatkan kertas kerja untuk perniagaan pakaian dan eksesori.. email sya dayah8850@gmail.com
    terima kasih

    ReplyDelete
  6. saya nak tanya,.. kalau encik tolong buat kertas kerja utk karaoke box berapa kos yg perlu saya bayar? kertas kerja encik yg terbaik, yg boleh di gunakan utk pinjaman mara,. jika boleh encik email kat saya,. ibrahim@paab.my
    terima kasih

    ReplyDelete
  7. Hello semua orang yang saya amat gembira yang mengambil lihat pada bukti besar saya bagaimana saya mendapat keinginan pinjaman saya Encik José Luis yang merupakan maneger José Luis Pinjaman Syarikat, saya ingin cepat menggunakan peluang ini untuk membiarkan semua orang tahu ini, am D. Carlos Bulgheronic dari Buenos Aires Agentina, saya cari pinjaman untuk memulakan perniagaan saya sendiri untuk menyokong perniagaan pertanian saya, perbelanjaan, jadi pergi dalam talian untuk mencari pinjaman apabila saya mendapati beberapa pemberi pinjaman yang menipu dan ditipu wang kecil saya dalam proses masa menjadi ii keliru tidak tahu apa lagi yang perlu dilakukan, kerana wang yang sedikit saya dengan saya dipimpin oleh mereka anak haram penipuan yang memanggil pemberi pinjaman kredit sebenar, jadi yang setia sebagai hari aku melayari Internet untuk mencari pekerjaan saya mendapati beberapa testimoni komen dalam forum D. Carlos, dan Puan Mary Lin dengan cara yang mereka terima bandar pinjaman bank mereka syarikat e-mel: joseluisloans@gmail.com, jadi saya memberitahu diri saya yang hendak Kuberikan ini percubaan kerana saya begitu takut tentang apa yang para peminjam yang lain lakukan kepada saya, jadi saya pergi ke hadapan saya mengambil alamat e-mel peribadi anda yang berada di dalam komen-komen dalam forum, jadi saya menghubunginya untuk memberitahu beliau bahawa saya telah dirujuk kepadanya oleh beberapa pelanggan yang menerima pinjaman mereka syarikatnya, D. Carlos, dan María lin jadi apabila dia mendengar bahawa beliau amat gembira dengan keadaan itu, jadi saya bahawa saya dalam syarikat yang betul kata di mana saya mendapatkan jumlah saya pinjaman keinginan, memberikan saya pinjaman borang permohonan peminjam untuk membentangkan dan belakang, Saya melakukan semua jadi, kerana maklumat yang diperlukan keseluruhan saya tentang saya, jadi saya mendapat terma-terma dan syarat-syarat semua syarikat anda berjalan lancar, tanpa kehilangan masa, tidak kurang daripada 24 jam saya telah dimaklumkan bahawa jumlah pinjaman saya daripada 9,000,000 sah dolar telah didaftarkan dan diluluskan oleh lembaga pemegang amanah pinjaman, jadi dalam proses masa itu saya begitu gembira apabila mereka berkata, saya sepatutnya menghantar mereka perbankan butiran, tetapi agak ragu-ragu untuk berbuat demikian saya berkata kami mempunyai keyakinan dan saya rasa bagi pemberi pinjaman ini dipanggil Encik Abraham memberikan mereka akaun bank jadi ia adalah menghairankan bahawa penerimaan dan menyedarkan bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah $ 9.000.000 oleh Encik José Luis. Jadi segera menghantar e-mel yang saya terima pinjaman saya berjaya, jadi saudara-saudara di luar sana masih mencari syarikat pinjaman yang tulen saya akan memberitahu anda sila hubungi Encik José Luis dengan e-mel yang sama: joseluisloans@gmail.com dan saya tahu dia juga akan membantu dengan jumlah pinjaman saya ingin anda juga, e-mel mereka hari ini dan anda akan gembira anda lakukan. D. Carlos Bulgheronic dari Buenos Aires Agentina

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.
    Saya student pengajian perniagaan. Saya sgt memerlukan RP Bisnes Cermin Mata. Boleh bantu saya? Ws 0125021435

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum.
    Saya student pengajian perniagaan. Saya sgt memerlukan RP Bisnes Cermin Mata. Boleh bantu saya? Ws 0125021435

    ReplyDelete
  10. Hello,
    Adakah anda dari segi kewangan ke bawah? adalah perniagaan anda menangis untuk kebangkitan semula kewangan, adakah anda mendapatkan pinjaman di bank dan tangan pemberi pinjaman yang salah dan anda di mana menolak? mencari tiada lagi, beberapa pemberi pinjaman di sini tidak bersedia untuk membantu anda, semua yang mereka mahu adalah untuk merobek anda wang yang diperolehi keras anda, menipu rakyat yang tidak berdosa dan meningkatkan kesakitan mereka. Kami adalah pemberi pinjaman yang boleh dipercayai dan kami memulakan program pinjaman ini untuk membasmi kemiskinan dan mewujudkan peluang untuk keistimewaan yang kurang untuk membolehkan mereka menubuhkan sendiri dan memulihkan perniagaan mereka. untuk maklumat lanjut, anda boleh menghubungi kami melalui e-mel: anitacharlesqualityloanfirm@gmail.com dan mengisi borang di bawah.

    PEMINJAM'S DATA.
    1) Nama Penuh: ......... 2) Negara: ...... 3) Alamat: ......... 4) Jenis Kelamin: ..................
    5) Status Perkahwinan: ... ..... 6) Pekerjaan: .......... Number 7) Telefon: ........................... 8) Pada masa ini kedudukan di tempat kerja: .... ............ 9) Monthlyincome ...... ...................
    10) Pinjaman Tempoh: ............... 11) Tujuan pinjaman: ............... 12) Agama: ............
    13) Tarikh lahir: ........................

    sila memohon syarikat yang sah, kejayaan anda adalah matlamat kami.

    ReplyDelete

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

pos terhangat