nuffnang adv

lazada adv

Saturday, May 3, 2014

Mengenali dan Memahami Konspirasi Yahudi @ Hidden Hand-



Bagi mereka yang ingin dan berjinak-jinak untuk mengetahui tentang Konspirasi Yahudi @ Hidden Hand @ Iluminati Antarabangsa bolehlah bermula dari mana-mana bahagian di bawah. Tak kisah dari mana kita bermula, yang penting kita perlu cuba memahami perlahan-lahan tentang strukur organisasi ini dan bagaimana mereka bergerak menguasai dunia. Memang kita nampak akan perkara yang dirancang dan telah berlaku bagaikan terjadi dengan sendiri dan tidak dirancang. Akan tetapi setelah dibuat kajian, sememangnya ada perancang disebalik kejadian besar dunia.

Mari kita kenal dan telusuri perlahan-lahan tentang Konspirasi Yahudi @ Hidden Hand @ Iluminati Dajjal:

Home Page Banner Blue.gif
Logo Rasmi Rothschld Group, Kuala Lumpur juga ada cawangannya selain 40 buah bandar utama negara


  • Iluminati ini dikatakan diketuai oleh Keluarga Rothschild yang dikatakan mendapat kepercayaan Dajal untuk merencanakan peristiwa-peristiwa besar dunia seperti penubuhan Bank Antarabangsa British @ bank Of England, Bank Of France, Bank Of Germany. Dengan menguasai kewangan, mereka mula menguasai pentadbiran negara terbabit dengan melantik proksi-proksi yang boleh mengikut arahan mereka ini. Kini di antara orang yang berkuasa  ke atas negara Amerika Syarikat dan Israel adalah Baron Edmond De Rothschild yang dikenali King Of The Bankers yang menguasai Bank Persendirian terbesar didunia iaitu Bank Of Swiss dimana pendapatan peribadinya dikatakan melebihi USD2 trilion setahun. Jika anda ingin tahu lanjut tentang bisnes keluarga Rothschild yang 'NYATA' boleh semak di SINI. Selain daripada keluarga ini yang dikatakan tunjang kepada Iluminati, juga Keluarga Rockefeller, dan beberapa keluarga Yahudi lain yang turut sama dalam organisasi yang penuh rahsia.
Rothschild Family
  • Mesyuarat BILDERBERG adalah antara mesyuarat penting organisasi ini dimana ia dibuat setiap tahun dibeberapa lokasi rahsia dan dihadiri oleh orang-rang penting Yahudi samada golongan kaya, pengarah filem, pembesar negara serta mereka yang mempunyai pengaruh yang besar dalam akademik, politik mahupun ekonomi. Ia boleh dikatakan perbincangan melaksanakan dasar NEW WORLD ORDER dalam mereka menguasai dunia. Perkara ini boleh dirujuk dalam buku Jerry D Gray, Art Of Deception

  • .
  • Jika kita susur tentang sejarah kewujudan manusia sejak Nabi Adam AS, terdapat dua unsur penting dalam kehidupan kita iaitu Allah swt telah mengutus Nabi Adam AS dengan ajaran Islam untuk diikuti dan dianuti dengan diikuti Nabi-nabi hampir 300,000 orang dan rasul- rasul seramai 313 orang dan 25 orang termaktub dalam AL Quran sehingga Nabi terakhir Muhammad SAW. Juga diutus Kitab bersama Rasul daripada Zabur, Taurat, Injil , juga mashaf-mashaf lain dan AL Quran sebagai kitab penyempurnaan Agama langit dari Allah SWT. Turut dihantar bersama ke dunia adalah Iblis yang telah berjanji kepada Allah Swt yang tidak akan tunduk dan patuh kepada Nabi Adam AS dan lain-lain nabi dan Rasul yang turut bersama adalah pembantu-pembantu daripada syaitan serta jin-jin yang menjadi pengikut Iblis. Juga turut bersama Iblis adalah AL Masihul Dajjal yang akan keluar pada akhir zaman sehingga dibenarkan oleh Allah SWT. JIka kita fahami dengan mendalam, Islam lah yang menadi penghalang kepada penguasaan Iblis, Syaitan mahupun Dajjal, malah mereka mengkaji dan memahami ramalan masa depan daripada AL Quran dan Hadis dan cuba memintasnya bagi menggagalkan rancangan Allah swt. Jika kita berpegang tehug dengan AL Quran dan Hadis serta mengamalkannya, insyalah kita sentiasa dijalan yang benar dan mendapat petunjuk dan hidayah.

  • Di antara perancangan hebat akhir zaman oleh golongan Iluminati adalah 'depopulation' iaitu mengurang populasi manusia kepada 500 juta orang daripada 6 bilion sekarang bagi menghadapi kebangkitan Imam Mahadi di akhir zaman. Dengan jangkaan apabila berkurangnya manusia terutama umat Islam, akan memudahkan pihak Iluminati , Iblis dan syaitan bagi menghadapi Perang AKhir Zaman Dajal- Imam Mahadi. Rancangan ini sudah pun bermula dan mengikut catatan rahsia pada 2015, negara Indonesia dan Pakistan akan dijadikan sasaran bagi menghuru-harakan serta mengurangkan populasi umat Islam. Negara Islam yang lain seperti Syiria, Afghanistan, Iraq, Mesir telah mula dilemahkan. Benar sebagaimana maksud hadis nabi saw, 'walaupun umat Islam akhir zaman ramai, ia bagaikan buih-buih di lautan'. Tidak kuat dan berpecah belah.

  • Bagi menjayakan rancangan 'depopulation' yang hebat ini senjata saintifik juga telah dicipta bagi mencipta 'bencana alam' daripada tangan manusia. Teknologi HAARP atau High Voltan telah dicipta dan terbukti berkesan dalam mengubah cuaca dunia menjadi ekstrem sama sejuk mahupun panas dan boleh mengakibatkan kesejukan melampau, banjir, panas yang melampau yang boleh mengakibatkan jutaan nyawa boleh hilang dengan 'bencana alam' ciptaan manusia ini.Malah kejadian tsunamidi Acheh mengikut pengkaji konspirasi adalah hasil teknologi Bom Nuklear yang di letakkan di plat tetronik bumi di pelantar Sunda berhampiran Acheh bagi menghasilkan impak Tsunami luar biasa yang elah meragutnyawa ratusan ribu manusia d Acheh. Tentunya ia sukar dipercayai apatah lagi Indonesia atau Acheh terletak di pelantar gunung berapi dan gempa bumi.

Ini adalah beberapa perkara yang perlu difahami bagi mereka yang berminat untuk mendalami Konspirasi ini yang sememangnya bergerak dan menguasai sesuatu yang jauh lebih besar dari jangkaan kita. Penulis akan menghuraikan lagi beberapa perkara supaya kita lebih faham situasi sekarang dan apa yang berlaku. Penulis sendiri telah mula mengkaji dan memahami situasi iluminati ini sejak 1997 lagi. Semakin dikaji dikaji dan teliti, ia semakin mengejutkan. Dunia kini dikuasai oleh Amerika Syarikat dan Israel, tetapi golongan ILUMINATI @ HIDDEN HAND inilah yang menguasai atau BOSS kepada Amerika dan Israel.Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyah dikatakan akan mendapat pengesahan penting dasar Israel dari Big Bos Baron Edmond De Rothschild di Peranchis sebelum bersetuju atau melaksanakan dasar penting negara Israel.


Tunggu lagi kupasan banyak lagi isu penting tentang Iluminati @ Hidden Hand ini.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...