nuffnang adv

lazada adv

Sunday, May 11, 2014

Pompei dan Laut Mati, 'HADIAH' Allah swt kepada LGBT

Kesan bala Pompei yang boleh dilihat hari ini

'HADIAH' Allah swt yang terbesar kepada pencinta LGBT atau Lesbian, Gay, Bisexual mahupun Transexual adalah peristiwa POMPEI di Itali dan Laut Mati yang meneggelamkan Kaum Sodom di Jordan-Israel.

Laut Mati

Ini adalah bukti jelas dan benar terhadap pelanggaran aktiviti seksual yang melanggari batas-batas kemanusiaan yang mengundang murka Allah swt.

Peristiwa Pompei di mana bala Allah terhdap perlakuan bebas sehingga anak kecil pun menjadi mangsa sexual, malah suasana telah menjadi berkecamuk diantara hubungan lelaki, wanita, suami, isteri, anak kecil dan binatang sudah tiada batas dan menjadi maksiat secara terang-terangan. Bukti jelas Allah swt telah datangkan dengan bencana Gunung berapi yang hebat dan manusia telah menjadi batu dan ada yang dalam keadaan yang mengaibkan malah boleh dilihat pada hari ini.

beginilah keadaan apabila datang, bukti untuk pedoman manusia hari ini

Manusia menjadi batu sebagai ingatan dan pengajaran

Manakala satu lagi bukti yang jelas dan benar adalah Allah swt timpakan pada kaum Sodom iaitu Kaum Nabi Lut as di mana Allah swt telah terbalikkan muka bumi yang kini dikenali sebaai Laut Mati di Jordan -Israel. Malah tempat ini juga adalah kawasan paling rendah di atas muka bumi di mana ia terletak lebihkurang 400+- meter di bawah paras laut. Bukti tempat paling rendah ini Allah swt telah rakamkan dalam awal Surah Ar Rum di mana Tentera Rom telah tewas kepada Tentera Islam dalam peperangan di tempat yang rendah di dunia.

Laut Mati , kisahnya dirakam dalam AL Quran


Tempat paling rendah di muka bumi 416 meter di bawah aras laut

Laut Mati juga antara laut yang paling aneh di mana ia mengandungi kandungan garam yang pekat dan pahit malah manusia boleh terapung di atas permukaan laut. Tiada hidupan laut yang dapat hidup di laut ini.

Budaya LGBT ini sebenarnya telah cetuskan dan disokong oleh industri hiburan dan fesyen yang ditaja oleh Kapitalis Yahudi yang menguasai dunia hiburan Hollywood dan Fesyen dunia melalui gaya hidup yang 'bertamadun' bagi menunjukkan bahawa inilah dunia yang patut dituruti dan dicontohi melalui cara hidup artis Hollywood dan pereka-pereka fesyen terkenal seperti Donna Karan , YSL Laurent, Goerge Michael, Elton John, dan ramai lagi.

Begitu juga cara hidup bebas tanpa ikatan perkahwinan sehingga mempunyai anak sebagaimana artis Angelina Jolie dan Brad Pitt, malah ramai sekali artis Hollywood yang hidup bersama tanpa ikatan perkahwinan.

Ini bukan ukiran, ia adalah kisah benar

Pelbagai tingkah laku manusia supaya manusia mengenal batas


Jangan tunggu bala sebegini untuk bertaubat

Budaya-budaya sebegini ditonjolkan dengan nilai-nilai kekeluargaan yang baik bagi mengelirukan orang ramai bahawa hidup sebegini adalah sah di sisi masyarakat. Begitu juga dengan budaya Lesbian yang begitu hebat dan merebak sehingga ke negara kita Malaysia.

Kecenderungan sebegini menyamai dengan apa yang berlaku di Pompei dan di Laut Mati. Islam dengan tegas melarangnya, apatah lagi mendekati muqadimah zina. Ia akan menyebabkan masyarakat rosak, nilai instityusi keluarga akan runtuh, anak-anak akan menjadi mangsa ketakutan jika ancaman seksual datang daripada bapa sendiri umpamanya, yang sepatutnya menjadi pelindung keluarga. Ia akan membawa kepada masyarakat sumbang mahram yang akhirnya akan merosakkan zuriat keturunan serta kerosakan genetik.


Inilah yang sebenarnya dimahukan oleh AL Masih Dajjal melalui agen-agennya seperti Rothschild, Rockefeller dan ramai lagi yang kini menguasai dunia bank, media, hiburan, serta berpengaruh di negara besar dunia seperti Israel, Amerika Syarikat, Britain, Peranchis serta Jerman.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...