nuffnang adv

lazada adv

Monday, January 31, 2011

PRK Dun Tenang... Cikgu Mala dah Jadi Normala Samsuddin...

Semalam semasa lintas langsung keputusan PRK Dun Tenang di TV3, bersama wartawan Kamarudin Mape telah mengumumkan keputusan yang berpihak kepada Adun BN iaitu Yb Azhar Bin Ibrahim atau Tok Ha.

Dalam lintas langsung tersebut, blogger perasan ada kelainan sebutan kepada calon PAS iaitu Cikgu Mala atau Normala Bt Sudirman telah di sebut 'Normala Samsuddin'. Sampai begitu sekali kuat pengaruh Datin Normala yang terkenal dan menjadi sebutan satu ketika dahulu.

Nama Normala ini begitu sinonim dengan 'Normala Samsudin'. Kuat sekali pengaruh selebriti kepada nama orang. Masakan tidak sampai tersasul wartawan sampai tersebut dalam lintas langsung.

Ini juga bermakna pengaruh Cikgu Mala dalam PRK Dun Tenang juga begitu kuat walaupun kemenangan tidak berpihak kepada beliau. Mungkin penampilan Cikgu Mala yang tenang dan sopan serta anggun mungkin telah menawan hati ramai orang semasa berkempen.

Apapun tahniah kepada YB Tok Ha atas kemenangan dan pastikan segala janji-janji semasa pilihanraya ditunaikan bagi memenuhi hasrat pengundi.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...