nuffnang adv

lazada adv

Monday, August 21, 2017

Aduan kepada MAVCOM... ketahui hak anda.

Image may contain: text

ReezFollow
Bulan lalu, oleh sebab saya tidak fly (dan tidak check in), maka saya memohon refund airport tax daripada syarikat penerbangan. Permohonan saya ditolak atas alasan tidak diliputi oleh SOP mereka. Lagipun, katanya penerbangan saya ialah domestik, bukannya antarabangsa.

Saya malas nak argue sebab saya tahu hanya akan menyakitkan hati. Oleh itu, saya buat aduan (disertakan dokumen sokongan lain) dengan mengisi borang di portal MAVCOM (lihat screenshot).
Hasilnya?

Tiga hari selepas aduan dibuat, syarikat penerbangan memaklumkan bahawa mereka akan refund airport tax saya (aik, boleh pulak ya?).

Yeay! Walaupun jumlahnya tak banyak mana pun, tapi kejayaan "menundukkan" so called SOP mereka yang nyata tidak adil dan berat sebelah itu (melalui tindakan perundangan) adalah suatu kejayaan manis untuk saya.

Reez 1 - 0 Syarikat penerbangan
"Bertindak bijak, tegakkan hak anda"

sumber Fb Reez

1 comment:

  1. Terapkan untuk pinjaman yang cepat dan nyaman untuk membayar tagihan dan memulai bisnis baru atau membiayai ulang proyek Anda dengan tingkat bunga lebih rendah sebesar 3%. dengan jumlah pinjaman yang dibutuhkan karena penawaran minimum pinjaman kami adalah $ 1,000.00 USD untuk pilihan jumlah pinjaman. Kami adalah perusahaan terdaftar dan bersertifikat yang sah di Amerika Serikat. Anda dapat menghubungi kami hari ini melalui email untuk mendapatkan tanggapan cepat, jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman ini, hubungi kami untuk informasi lebih lanjut tentang proses pinjaman, bagaimana cara memproses persyaratan dan ketentuan pinjaman dan bagaimana pinjaman akan ditransfer kepada Anda. Hubungi kami hari ini di: cindymarialoan@gmail.com atau via whatsapp +2349068871769

    Informasi pertama yang Anda butuhkan:

    (1) nama lengkap:
    (2) Jumlah yang diminta sebagai pinjaman:
    (3) Nomor telepon:
    (4) Durasi:
    (5) Negara:
    (6) Negara Bagian / Propinsi:
    (7) Penghasilan Bulanan:
    (8) Kondisi:
    (9) Umur / jenis kelamin:
    (10) Tujuan pinjaman:

    Hubungi kami hari ini di: cindymarialoan@gmail.com atau via whatsapp +2349068871769
    Saya menunggu tanggapan mendesak Anda

    Terima kasih,

    ReplyDelete

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...