nuffnang adv

lazada adv

Monday, August 21, 2017

PERNAH DENGAR KISAH 'CONGO BIG SNAKE' ??

Image may contain: outdoor

Pada tahun 1959, seorang Kolonel Tentera, Remy Van Lierden bersama pilotnya baru pulang dari misi tentera di Republik Congo. Mereka pulang menaiki helikopter dan melalui kawasan belukar di Katanga.

Setibanya mereka di suatu kawasan hutan, dia ternampak dari atas sesuatu yang sedang keluar dari lubang di situ. Menyedari keadaan itu, dia mengarahkan pilotnya untuk berpatah balik bagi mendapatkan imej yang jelas.

Setelah membuat pusingan U di udara, amat mengejutkan mereka di mana saiz ular tersebut dianggarkan kira-kira hampir 50 kaki panjang dan 2 kaki lebar. Mereka terbang pada altitud rendah untuk menyaksikan lebih dekat ular tersebut.

Setelah mereka mendapat imej ular tersebut , mereka terbang semula ke pengkalan kem tentera. Mereka percaya ular tersebut dari spesies Titanoboa, spesies yang hampir pupus di dunia.

Sumbangan : Aidil Baharuddin

FB SEPAT Paranormal Team

1 comment:

  1. Terapkan untuk pinjaman yang cepat dan nyaman untuk membayar tagihan dan memulai bisnis baru atau membiayai ulang proyek Anda dengan tingkat bunga lebih rendah sebesar 3%. dengan jumlah pinjaman yang dibutuhkan karena penawaran minimum pinjaman kami adalah $ 1,000.00 USD untuk pilihan jumlah pinjaman. Kami adalah perusahaan terdaftar dan bersertifikat yang sah di Amerika Serikat. Anda dapat menghubungi kami hari ini melalui email untuk mendapatkan tanggapan cepat, jika Anda tertarik untuk mendapatkan pinjaman ini, hubungi kami untuk informasi lebih lanjut tentang proses pinjaman, bagaimana cara memproses persyaratan dan ketentuan pinjaman dan bagaimana pinjaman akan ditransfer kepada Anda. Hubungi kami hari ini di: cindymarialoan@gmail.com atau via whatsapp +2349068871769

    Informasi pertama yang Anda butuhkan:

    (1) nama lengkap:
    (2) Jumlah yang diminta sebagai pinjaman:
    (3) Nomor telepon:
    (4) Durasi:
    (5) Negara:
    (6) Negara Bagian / Propinsi:
    (7) Penghasilan Bulanan:
    (8) Kondisi:
    (9) Umur / jenis kelamin:
    (10) Tujuan pinjaman:

    Hubungi kami hari ini di: cindymarialoan@gmail.com atau via whatsapp +2349068871769
    Saya menunggu tanggapan mendesak Anda

    Terima kasih,

    ReplyDelete

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...