nuffnang adv

lazada adv

Thursday, May 10, 2018

Salam Hormat... Tahniah PH di atas kemenangan PRU 14 dan berakhirnya Dinasti Najib...

Hasil carian imej untuk pakatan harapan
sumber: Berita Daily

Assalamualaikum wbt

Lama admin tidak bersiaran di sini. Kesibukan dan keterbatasan waktu membuatkan masa begitu berharga dan bagaikan tidak cukup waktu.

Banyak sekali perkara yang berlaku dan terkini adalah keputusan PRU 14 yang telah dimuktamadkan dengan berakhirnya pemerintahan Barisan Nasional kempipinan Datuk Seri  Mohd Najib Bin Abd Razak dan kemenangan 'Orang Tua' Tun Dr mahathir yang memimpin Pakatan Harapan (PH) dengan gerombolan PKR, DAP, AMANAH dan partinya PPBM walaupun belum disahkan status penubuhan partinya.

Banyak sekali kesimpulan yang boleh dibuat dengan senario ini yang akan bermulanya satu era baru pemerintahan di Malaysia dan bagaimana perlaksanaannya.

Suara dari bawah atau suara keramat rakyat amat jelas dizahirkan dalam PRU 14 ini dengan BN hanya menguasai Perlis dan Pahang, manakala Sabah masih dalam perbincangan penubuhan kerajaan. manakala Kelantan masih di kuasai PAS dan Terengganu, PAS kembali menguasai dengan jayanya.

Kita tunggu perkembangan selanjutnya pemerintahan baru PH di Malaysia dan Dinasti Najib tewas dengan teruknya walaupun pelbagai kempen dan slogan yang hebat dijalankan sejak dari bertahun tahun termasuk TN50.

Banyak kajian dan analisi perlu dilakukan dengan keadaan senario terbaru ini.

Admin pun perlu 'study' lebih sikit untuk berkongsi maklumat dengan anda.

Salam hormat

Admin
Budakkg Setiu

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...