nuffnang adv

lazada adv

Friday, January 3, 2014

Misteri: Alat Sulit Grigori Rasputin Yang Terpanjang di Dunia Sepanjang Zaman..


2e16b8339a02f431a2174b2a16a2d11a

Mistik kehidupan ‘ahli sihir’ Czar Russia, Czar Nicholas II iaitu Grigori Rasputin bukan sahaja berkisar tentang kehidupan dan saat kematiannya yang liat, namun ia turut mengaitkannya dengan organ kemaluannya. Menurut beberapa pendapat, anggota kemaluan Rasputin dikatakan adalah paling panjang pada zamannya. Dianggarkan bahawa ia berukuran lebih daripada 13 inci panjang.
Terdapat dua versi bagaimana anggota sulit Rasputin ini berjaya ‘diselamatkan’. Kisah pertama menceritakan bagaimana seorang wanita berjaya menyimpan anggota sulit Rasputin selepas pembunuh-pembunuh beliau bertindak memotong anggota sulitnya. Pada mulanya, wanita tersebut hanya datang untuk mencuci kawasan yang menjadi lokasi pembunuhan Rasputin.
Kisah kedua pula mempunyai versi yang lebih dipercayai. Selepas Rasputin dibunuh, seorang kawan kepada isterinya menyimpan anggota sulit Rasputin sebagai tanda kenang-kenangan. Namun, entah bagaimana, pada 1920-an anggota sulitnya sampai di Paris dan menjadi alat sembahan kepada mereka yang ingin ‘kesuburan batin’. Anak perempuan Rasputin, Marie Rasputin merayu untuk mengembalikan anggota sulit bapanya kepada keluarganya. Ia kekal berada di tangan Marie Rasputin sehingga kematiannya pada 1977 di California.
Rasputin_pt
Pada 1994, anggota kemaluan Rasputin kembali timbul. Seorang lelaki daripada California, Amerika Syarikat telah berjaya membeli daripada seorang doktor yang bernama Dr. Ripple. Selepas itu, kisah tersebut kelihatan kabur.
10 tahun kemudian,Igor Knyazkin iaitu pengarah Russian Museum of Erotica di St. Petersburg telah mendakwa memiliki alat sulit Grigori Rasputin yang berukuran 11 inci panjang. Walaubagaimanapun, ia adalah bertentangan dengan apa yang didakwa oleh Marie Rasputin yang mana beliau mendakwa memiliki alat sulit Rasputin yang berukuran 13 inci panjang.
Terdapat beberapa pihak mendakwa, alat sulit Rasputin yang dipamerkan di muzium tersebut adalah milik seekor kuda atau spesies bovine.
Dead_Rasputin
Rasputin ditemui mati selepas dibunuh dengan kejam. Cuba lihat kesan tikaman di dahi beliau.

sumber: http://takusahrisau.wordpress.com

1 comment:

  1. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, juga jika anda ingin membeli rumah di atas ansuran bulanan kita juga boleh menjual rumah untuk anda. supaya Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com, Mungkin ada banyak sebab mengapa anda perlu akses kepada beberapa wang tunai tambahan - daripada yang tidak dijangka pembaikan kereta atau rumah untuk membayar perkahwinan anda atau cuti khas. Tetapi apa sahaja yang anda memerlukannya, apabila anda meminjam antara $ 5,000 USD untuk 100,000 USD di atas.

    pengkhususan Syarikat.
    1) Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%.
    2) Kami juga boleh membeli sebuah rumah pilihan anda dalam mana-mana lokasi pilihan anda.

    ReplyDelete

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...