nuffnang adv

lazada adv

Friday, January 29, 2010

Pelancaran laguna Agro Resort


Pada 1 Februari 2010, akan diadakan majlis Pelancaran LAGUNA AGRO RESORT serta Program Gotong Royong Penanaman Pokok Rhu dengan kerjasama Jabatan Perhutanan Negeri Terengganu dan beberapa agensi lain yang terlibat seperti Jabatan Bomba & Penyelamat, RELA, JPA3, Pejabat Daerah Setiu, JKKK Gong Batu dan lain-lain.

Pelancaran ini diharap akan menjadi pemangkin kepada industri Pelancongan serta industri hiliran di kawasan ini dengan memberi peluang pekerjaan dan perniagaan kepada penduduk setempat.

Ia juga sebagai sokongan kepada Jabatan Perhutanan dalam memelihara alam semulajadi wetland serta hakisan pantai di kawasan ini.

Majlis ini akan dirasmikan oleh Tuan Pegawai Daerah Setiu yang baru serta turut dihadiri oleh Ahli Parlimen Setiu, Dato' Mohd Jidin Shafee, Pengarah LPP Terengganu serta beberapa pengarah negeri yang lain seperto Tourism Malaysia, Jabatan Perhutanan dan sebagainya, Turut dijemput hadir adalah pengetua-pengetua serta gurubesar sekolah-sekolah di daerah Setiu dan Besut.

Turut dijangka memeriahkan acara pada ahari tersebut adalah pelajar-pelajar pra dan sekolah rendah Kuala Setiu bagi acara mewarna kanak-kanak.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...