nuffnang adv

lazada adv

Wednesday, July 13, 2011

OLD TIMER KOPITIAM BANGI

Dalam sibuk meng 'update' catatan umrah dan ziarah 2011, blogger terpandang gambar-gambar yang telah dirakam sebelum ini yang belum masuk dalam senarai cerita untuk di kongsi di blog ini.

Gambar berkenaan adalah berkaitan pengalaman makan di Old Timer Kopitiam Bangi. Sebelum ini blogger pernah terbaca liputan tentang kopitiam ini di akhbar dan apabila berada di Bangi, ingin sekali mencubanya kerana artikel berkenaan menampakkan restoran ini menarik dan patut dicuba.

Blogger dan rakan memilih Nasi Lemak Ayam Kampung Goreng, Roti Bakar, telur setengah masak serta yang pastinya air yang menjadi 'trademark' mana-mana kopitiam iaitu kopi kaw.

suasana dan hiasan dekorasinya memang menarik dan rasa santai untuk menjamu selera di sini. Hiasan kedai juga menarik dengan diiringi dengan lagu-lagu malar segar yang enak di telinga.


Layanan daripada pekerja juga mesra dan menyenangkan. Kira puashati datang ke sini , maklumlah orang Setiu datang ke bandar dan mencari sesuatu yang enak untuk dibawa sebagai kenangan.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...