nuffnang adv

lazada adv

Tuesday, December 6, 2011

Ferrari & Lamborghini kemalangan, jutaan ringgit musnah sekelip mata

Sekali sekala kena entry berita yang ringan bagi mengurangkan beban otak untuk berfikir.Untuk itu blogger ingin juga berkongsi tentang satu kemalangan yang melibatkan kereta mewah seperti Ferrari dan Lamborghini di Jepun. Rakan blogger gilerKentang ada ceritanya.

Polis menjalankan siasatan atas kemalangan tersebut
Peminat sukan pemotoran di Jepun bersiar-siar dengan kereta mewah namun berakhir di lebuh raya dengan harga yang sangat mahal. Kemalangan tersebut merosakkan lapan Ferrari, Lamborghini dan dua Mercedes yang mungkin bernilai lebih daripada 1 juta dollar nilainya .
Polis berkata mereka percaya kemalangan Ahad lalu berlaku apabila pemandu Ferrari yang cuba untuk menukar lorong dan melanggar pembahagi jalan. Beliau berputar di seluruh lebuh raya , dan kereta lain berlanggar pada masa yang sama cuba untuk mengelakkan perlanggaran keretanya.
Video kemalangan yang disiarkan oleh NTV, satu rangkaian nasional yang utama, menunjukkan beberapa perlanggaran, Ferrari merah terang bersepah di lebuh raya.
Tiada siapa yang cedera parah, tetapi polis di wilayah Yamaguchi berkata 10 orang telah dirawat untuk lebam-lebam dan luka. Polis berkata 14 kereta yang terlibat sama sekali.
Mitsuyoshi Isejima jurucakap polis trafik yang dikenali sebagai acara “perhimpunan narcissists,” menurut kepada Bloomberg. Beliau berkata pemandu yang berusia antara 37 dan 60 tahun.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...