nuffnang adv

lazada adv

Wednesday, August 10, 2011

Harap SKMM dapat ambil tindakan terhadap MAKCIK HAJJAH SITT AL WUZARA

Pihak berkuasa perlu siasat dan ambil tindakan terhadap MAKCIK HAJJAH SITT AL WUZARA. Kata-kata dan komen beliau tidak boleh diterima sama sekali. Bahasa begitu dan penggunaan perkataan yang amat tidak wajar amat tidak patut dengan begitu banyak sekali penghinaan.

Blogger tidak ingin mengulas panjang cuma di petik sedikit di antara komen yang dilontarkan oleh Makcik ini yang entah datang dari dunia mana, : 

"Korang memang dapat orang yang salah!! FAIL!! SUNGGUH FAIL!! Betina Arlene ini bukan murtad, bahalol!! Dia sendiri mengaku dia bukan murtad dan bangga sebagai seorang Muslimah yang sejati. Walaubagaimanapun, mengikut pandangan ulamak warak2, makcik boleh kategorikan pandangan Arlene terhadap kepercayaannya sebagai umat Islam ialah pandangan yang munafik sebab konsep liberal Islam telah dibangkang oleh ulamak2 di fakulti2 pengajian Islam di univerisiti2 di Malaysia (nanti makcik kongsikan satu penulisan tesis pasal konsep lahanat munafik liberal Islam yang ditinggi-tinggikan oleh para2 munafik yang sekepala dengan Arlene seperti Marina Mahathir dari Sisters in Islam). Babi-babi JAKIM, PAS, PUKIDA memang bengang dengan golongan umat Islam yang berfikiran cam nie kerana mereka berpegang kepada idologi Islam sebenar mengikut alsunnah dan pemerintahan politik Islam zaman babi Muhammad dan konco khalifah-khalifahnya."
 Untuk membaca komen Makcik ini lebih lanjut sila klik di sini. Blogger bukan menggalakkan anda baca, tapi perlu tahu apa jenis bahasa yang digunakan. Memang amat tidak wajar. 
Blogger amat berharap pihak berwajib terutama SKMM perlu siasat lanjut.

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...