nuffnang adv

lazada adv

Sunday, February 28, 2010

Merancang Untuk Masa Depan... Unit Amanah

Unit amanah dapat membantu anda untuk kebebasan kewangan di masa hadapan

Kelebihan unit amanah:
  • Modal permulaan yang rendah- anda boleh memulakan pelaburan anda dengan minima RM1000 dan minima tambahan RM100

  • Kepelbagaian potfolio- unit amanah dapat membantu anda untuk melabur dalam pelbagai sektor dengan fleksibel serta menguruskan risiko secara minimum.

  • kecairan- unit amanah membenarkan anda untuk mengeluarkan wang pelaburan anda pada bila-bila masa. pelabur dapat kembali wang pelaburan dalam masa 6-10 haro bekerja. Bagi Ahli Mutual Gold dan Mutual Gold Elit, mereka akan menerima wang pengeluaran dalam masa 2 hari bekerja

  • Pengurusan Dana Yang Profesional- Unit amanah yang anda laburkan akan diuruskan oleh pengurus dana yang profesional dengan mengikut prinsip-prinsip serta strategi pelaburan yang ketat dan profesional.

  • Pendedahan Pelaburan- Dengan unit amanah anda dapat melebarkan pelaburan anda dalam negara atau antara bangsa dengan selamat serta dilaburkan dalam dana patuh Syariah (Islamic Fund)

  • Peraturan & Kawalan- Unit amanah adalah dibawah seliaan Suruhanjaya Sekuriti bagi melindungi kepentingan setiap pelaburan anda dengan selamat.

PUBLIC MUTUAL menyediakan dana-dana berpotensi dengan pulangan melebihi 15-30% setahun* bagi perancangan kewangan anda.

Anda boleh memulakan pelaburan anda secara tunai mahupun melalui KWSP, biar kami uruskan pelaburan anda demi masa depan anda.

Maklumat lanjut hubungi Perunding Unit Amanah anda- Ahmad Sanusi 0199044003

*bergantung kepada prestasi dana, berdasarkan prestasi 2009

No comments:

Post a Comment

Get the lowest PRICE booking by ONLINE

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...